Tajemnice domu Anubisa

niedziela, 21 kwietnia 2013

Z cyklu ... Piękno Anubisowych Dziewczyn ;>

Taak, przejrzeliście mnie, nie mam kompletnie o czym pisać ;>
Tytuł taki, bo dodam masę zdjęć. Nadrabiam. Pogodziłam się z myślą, że raczej nie będzie 4 sezonu .... No może nie tak do końca. Blog będzie ... Na pewno dopóki tda nie skończy się z dubbingiem. A potem to się zobaczy. Do tego czasu posty będą o aktorach ich osiągnięciach i tak dalej ;)
Dodam zdjęcia. Tylko pozazdrościć im .... wszystkiego :D
Alexandra Shipp:
Fajnie jej w okularach *.*
No paczcie jaka ona jest śliczna ! :D

Klariza Clayton:
Mamo kupisz mi takiego pieska ? c;
Na premierze "Hobbit". :D

Tasie Lawrence:
Lepiej jej w rozpuszczonych (Patrz zdj. poniżej ;>)

Wyszła tu tak ładnie !

Jade Ramsey:
I can fly !! :D Napisała, że potrafi latać ;>
Dużo światła xd

Nathalia Ramos:
Tutaj najbardziej miałam dylemat przy wyborze 2 zdjęć. Zabiłabym za taką figurę *.*
Nathalia na prawdę lubi szaleństwa :D

I teraz przejdziemy do trzech moim zdaniem najładniejszych dziewczyn z Domu Anubisa ;>
Ana Mulvoy Ten:
No czy ona nie jest piękna ? c;
Tutaj też pozazdrościć figury ;>

Frances Encell (Serialowa Poppy):
Z przyjaciółką ;)
Jest ładna :D

Louisa Connolly Burnham:
Ona jest śliczna :D
W czerwonej sukience wygląda tak ... doroślej ? Wiecie o co chodzi xd

Miałam na prawdę niezły dylemat nad tym, która jest najładniejsza. Obstawiam Lousie, ale wtedy przypomina mi się Ana i Frances, więc nie wiem :D

Może jutro będzie taka notka, ale z chłopakami ? Może ;>


Wera ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz